Saturday 8 October 2011

Seminar Rahsia Bisnes Borong (RBB) Vietnam Utara Selamat Dianjurkan

Salam hujung minggu buat semua!

Alhamdulillah, pada 8 Oktober lalu. Seramai 11 orang Bakal Usahawan Borong Vietnam yang hebat telah menghadiri seminar pertama RBB Vietnam di Butterworth! Ada yang datang jauh dari Ipoh, Taiping,Kuala Nerang dan Perlis. Kmai mengucapkan ribuan terima kasih dan 'salute' dengan semangat yang telah ditunjukkan.
Walaupun terdapat 8 orang yang tidak dapat menghadirkan diri, Seminar RBB tetap diteruskan.

Rata-rata nampaknya sangat berpuas hati dengan perkongsian yang kami sampaikan melalui Pendedahan Eksklusif ini. Memang itu harapan kami, berkongsi pengalaman dan ilmu yang anda supaya anda mudah mengatur langkah dan lebih bersedia untuk memulakan perniagaan borong ini nanti.

Feedback yang begitu baik dari kesemua peserta membuatkan kami begitu bersemangat untuk bertemu anda yang telah mendaftar untuk sesi ZON TENGAH pada 16 OKTOBER ini pula. Kepada yang masih belum mendaftar sila isi borang online seperti di atas. Tempat masih ada untuk anda menghadiri seminar ini.

Kami mengalu-alukan anda yang baru nak bermula, tak tahu apa, zero knowledge dan benar-benar mahu ambil tahu dan bersedia untuk menerima ilmu baru. Jangan takut, sila datang dan belajar, kami jamin seminar kami tidak stress. Anda akan berasa seronok dan semakin teruja nanti.

YURAN HANYA RM60 seorang.

Sekiranya terdapat sebarang pertanya sila sms/call : 019 222 0795
ataupun boleh terus email                                      : borong.vietnam@gmail.com


APA KATA PESERTA RBB ZON UTARA 8 OKTOBER ?


"Satu Pendedahan EKSKLUSIF yang patut dihadiri dan diketahui oleh semua bakal Usahawan Tekstil ...Terbaikk !" .En.Nazrul,Kulim Kedah.


"Taktau nak cakap pa, excited sangat dah nak ke Vietnam lepas hadiri Seminar RBB ni. Memang betoi-betoi Rahsia untuk mulakan bisnes borong kain. Segala persoalan saya dah terjawab, malah saya tau banyak lagi lebih dari apa yang saya jangka..Saya syorkan untuk anda yang baru nak mula macam saya" Pn.Hasimah,Alor Setar.



 

" Kami sangat berpuas hati dengan program yang dijalankan. Banyak informasi yang diperolehi, malah melebihi apa yang kami harapkan (expectation). Segala tips yang diberikan adalah amat berguna dan praktikal. Program ini berjaya membuka mata dan minda kami tentang peluang yang terdapat di Vietnam. Semoga ia berterusan. Syabas!!!!."
Ikhlas  dari En Ali dan Puan Hasnah - Penang.


"Satu pendedahan  eksklusif yang cukup berani dan telus. Peluang untuk segera menggali  lubuk emas ini tidak patut dilepaskan begitu sahaja. Ia amat sesuai bagi semua peringkat usahawan sama ada yang ingin baru bermula atau mereka yang ingin mengembangkan bisnes yang sedia ada."
Kapten (B) Zul, Ipoh Perak.









  Anda bila lagi ? Belajar Baru Buat. RBB....
  http://rahsiaborong.blogspot.com/p/daftar-seminar.html

3 comments:

  1. Jazakallah'Khair tuan....
    Alhamdulillah...sekurang-kurangnya dari Siri Pertama ini kami tahu Modul dan Pendedahan yang kami buat sedikit sebanyak mencapai Objektif utama Program RBB ni.

    ReplyDelete
  2. afwan...

    rasa nak join lagi seminar...ada yg terlepas ilmu rasanya...nak ambik lagi... ;)

    ReplyDelete