Thursday 27 October 2011

Permintaan semakin tinggi ! Terima kasih atas sokongan anda!

assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua.

Terima kasih kerana anda semua terus menyokong program yang kami anjurkan ini.
Alhamdulillah setakat hari ini seramai 60 orang telah mengikuti program Seminar Rahsia bisnes Borong Vietnam ini. Dalam masa 3 jam, banyak yang dapat kami kongsikan melalui seminar borong vietnam ini kepada semua.

Percayalah, apa yang kami kongsikan itu adalah 100% pure pengalaman kami sendiri. Bukan mereka cerita ataupun buat-buat pandai. Bukan bermaksud untuk menjadi guru ataupun mentor kepada anda, Namun melalui perkongsian dengan niat yang baik ini kami dapat menyumbang sesuatu kepada masyarakat. Secara tidak langsung kami membantu memupuk semangat usahawan dan ukhwah sesama peniaga Islam melalui program yang kami anjurkan.

Kami terima banyak email dari Sinapura, Sabah Sarawak dan Brunei Darussalam, bertanya tentang bila seminar hebat ini akan diadakan di tempat mereka. Jawapan kami, terima kasih banyak dan harap bersabar ya tuan tuan. Kami sedang membuat rencana terbaik untuk ke tempat anda semua bermula November ini. Sila nantikan email atau update dari kami dari semasa ke semasa.

Ramai dikalangan kita yang nak tahu, yang nak belajar, yang nak berniaga produk-produk dari vietnam seperti kain baju, baju kurung manik, telekung, jubah dan sebagainya. Untuk pengetahuan anda, Vietnam merupakan lubuk rahsia peniaga peniaga pakaian dan butik selama ini. Mengapa vietnam?? nak tahu datang seminar kami ya... kami akan dedahkan semua....termasuk bagaimana untuk membuat fesyen anda sendiri dengan jenama sendiri. Wahhhh...betul ke ni ? Ya ! benar ! Anda boleh buat itu semua..tapi anda perlu faham dan belajar terlebih dahulu.

Apa yang kami kongsikan dalam seminar rahsia bisnes borong vietnam ini sememangnya rahsia pemborong dan pembekal kain baju, beg selama ini. Terdapat banyak lagi peluang untuk diteroka di Vietnam yang anda sendiri patut tahu.

Beza orang berjaya dan orang yang belum berjaya ialah, Orang berjaya dan sukses TAHU CARA. Mereka belajar dan menimba pengalaman, mereka mempunyai mentor dan tempat untuk dirujuk sekiranya ingin mendapatkan kepastian. Orang yang belum berjaya biasanya meletakkan ego di depan, tidak mahu belajar dan mendengar pendapat dari orang lain. Bunyi macam kasar, tapi itulah hakikat sebenar. Ayuh ! Ubah mind set kita,,,ubah cara kita berfikir. Belajar untuk menerima pandangan dan sudi sudikanlah untuk belajar dan menuntut ilmu yang baru.

Alhamdulillah, walaupun baru sebulan dilancarkan, Program seminar rahsia bisnes borong vietnam ini ataupun RBB  Vietnam mendapat sambutan yang amat menggalakkan ! Team kami sedang giat membuat persiapan dari segi pemantapan promosi dan sokongan khidmat pelanggan. Atas permintaan ramai juga, Satu Trip Bisnes ke Vietnam akan kami anjurkan pada 28,29 dan 30 November nanti. Kepada yang berminat boleh berhubung dengan kami, tapi syaratnya anda perlu hadir seminar dahulu !  ;)

Jangan malu dan jangan segan untuk bertanya sekiranya anda ada sebarang persoalan.
Kami bersedia untuk menjawab dan membantu anda.

Sila hubungi : 019.222.0795 En Zul
atau email kami : borong.vietnam@gmail.com

Untuk Mendaftar Trip terdekat, sila rujuk Jadual Seminar di atas.

Sekian! Salam Sukses dan Salam Perkenalan buat anda semua. Terima kasih kerana sudi membaca.
Semoga tindakan kita yang bijak hari ini dapat membantu kita menjadi lebih baik pada hari esok.




Gambar Seminar Rahsia Bisnes Borong Vietnam pada 23 Oktober 2011.

Gambar Seminar Rahsia Bisnes Borong Vietnam pada 23 Oktober 2011.
Seminar pada hari tersebut majoriti adalah kaum Adam! Tahniah! Sanggup datang dari Jauh, Bagan Datoh dan Sungai Besar tu...


Gambar Seminar Rahsia Bisnes Borong Vietnam pada 23 Oktober 2011.
Setiap sesi terhad untuk 30 orang sahaja !
Agar lebih kondusif dan Eksklusif !


Anda bila lagi ?
Mereka dah bermula....

No comments:

Post a Comment